Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.07.2009 00:07 - Отново сядам да пиша
Автор: kvv Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1300 Коментари: 1 Гласове:
0



 Отново сядам да пиша… минаха толкова години… хора си отидоха, други се родиха… живот в цялата му прелест… без-край и нетърпимо очарование.

Обичам и съм обичан… виждам спомените на други хора, виждам неща, които не разбирам но знам че са важни… знам всичко… света е капка роса застинала върху цвете преди да падне… ясен като въпрос на дете, истински като болка, чист като спомен на приятел.

„Милост за нас живите” беше казал някои… не искам, само наблюдавам. Вселената е там и не е страшна… аз съм сам… знам и не искам.

Не знам защо но един спомен е особено силен… Ужасно силна улична лампа свети самотно на пуста улица. Студено е… Ужасно е и ти не искаш да си там, не искаш да си сам.

Аз съм в страни… извън светлината и просто наблюдавам… виждам всичко. Виждам улицата, бордюра и стената огряна от лампата сякаш ще има представление, сякаш точно това петно от нея е страшно важно, ама адски важно… само не знам защо. Какво трябва да стане… чий е този спомен…  защо го виждам… къде съм… искам в къщи… мога да си тръгна, но не трябва… Чакам. Виждам. Чувствам.

Как знаем че нещо е важно? Кое ни кара да спрем  - буквално или само в главите ни? Кой казва „Stop! This is important!” Купуваш кафе на гарата, изпускаш си вестника,  някои ти го подава и ти желае приятен ден – ти спираш и знаеш че не е случайно… нито вестника, нито човека, нито мигът на прозрение… Нещо тъкмо се случи… Знаеш че е важно, но просто не знаеш защо… Хората не се срещат случайно, неща не се случват просто ей така, а аз просто искам да знам защо? Трябвам да знам… свят момент.

Бях забравил тази песен. (‘Dust in the wind’ – Kansas). Лични спомени, текст които е директна телеграма от Господ – кратка, ясна, съвършена.  

Бих искал и аз така да мога да пиша… Говорил ли ви е Той? Само на вас? Казвал ли Ви е неща които трябва да предадете нататък? Усмихвали ли сте се без видима причина? Чувствали ли сте кое е важно? Знаели ли сте всичко? Усещали ли сте света на върха на пръста си? Знаели ли сте НЕ какво следва а какво е СЕГА? Не какво предстои а какво става в този миг? Спирало ли е времето – само за вас?

Искам да кажа за любовта,  за момента, за мига, за безкрайността. Просто искам да пиша.



Тагове:   Господ,


Гласувай:
0



1. анонимен - radvam se za teb. . . . radvam se na ...
10.07.2009 10:03
radvam se za teb....radvam se na tvoqta emocionalnost
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kvv
Категория: Лични дневници
Прочетен: 45283
Постинги: 18
Коментари: 15
Гласове: 37
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031